Երևանում արդեն սովորական է դարձել ոչ միայն քաղաքի ծայրամասերում, այլև կենտրոնական հատվածներում այս կամ այն խանութի փակումը, որի ցուցափեղկին գրված է՝ «լիկվիդացիոն գներ»: Երևույթը բավականին մտահոգիչ է, որը Հայաստանի սոցիալ-տնտեսական իրավիճակի լավագույն ցուցիչն է:
Հասարակությանը հայտնի «Մալաթիա» տոնավաճառում էլ փակ տաղավարների թիվն ամեն օր ավելանում է: Բազմաթիվ ընտանիքներ, որոնց ապրուստի միակ միջոցն այստեղ առևտուր անելն է, զրկվում են իրենց հանապազօրյա հացից: Պատճառը, ըստ տաղավարատերերի, ոչ միայն առևտրի բացակայությունն է, այլև շրջակայքում ավելացող խանութների թիվը: Սրան զուգահեռ, պետք է տաղավարի վարձակալության գումարը տալ, որը «չեղած» առևտրի դիմաց մեծ շռայլություն է:
Ավելին, եթե այսպես շարունակվի, և առևտրականները մեկը մյուսի հետևից «լքեն» տոնավաճառը, մեծ է հավանականությունը, որ ողջ տոնավաճառը կփակվի: Իսկ առավել մտահոգիչն այն է, որ աշխատանքից զրկված առևտրականները մտածում են երկիրը լքելու մասին:
Ռուզան ԽԱՉԱՏՐՅԱՆ